marți, 27 decembrie 2011

ANTON KHANDAMIRIANTZ A PLECAT DINTRE NOI ........


  Cu nespus regret deplangem plecarea prematura dinte noi, a prietenului nostru   ANTON  KHANDAMIRIANTZ  (cunoscut ca si ANTI )  proprietarul Canisei si Clubului de ECHITATIE Kair Khan din ARAD , la o varsta la care mai avea enorm de spus si aratat atat in cresterea ,dresajul cainilor,dar si a CAILOR pe care i-a iubit si apreciat enorm si alaturi de care si-a dat obstescul sfarsit.
O fire rebela si un iubitor de libertate si natura ANTI si-a trait viata asa cum a dorit el, alaturi de minunatele animale pe care le-a iubit enorm.....dar si de prietenii care l-au inconjurat intotdeauna .
NU TE VOM UITA NICIODATA !
ODDIHNESTE-TE IN PACE! (R.I.P ANTI )





4 comentarii:

  1. Sincere condoleante familiei! Odihneasca-se in pace.
    Familia Csiki, Ana si Edina

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare foarte rau! Chiar vroiam sa mai trec pe la el, ca sa mai povestim si ma pregateam de 2 saptamani si numai ajungeam! Pacat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincere condoleante familiei!
    Imi pare foarte ráu de Anti!


    Anti! Nyugodj Békében!
    Felfoghatatlan, hogy nem vagy már közöttünk!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer,cand am auzit ca acesta a decedat m'am socat foarte mult.Era un om bun pe care toata lumea il cunostea si il admira/aprecia.Eu sincer chiar am tinut la el.Anti hai inapoi!!!

    RăspundețiȘtergere